Megamas Blog

Świat widziany oczami geeka.

niedziela, 2 października 2016

GBJam 5 - Pierwsze dwa dni pracy

Zdecydowałem się wziąć udział w 5 edycji GBJama. Jej zadaniem jest stworzenie gry wzorowanej na stylu klasycznego, czterokolorowego GameBoya. Należy także zachować standardową rozdzielczość konsolki, czyli 160x144px.

Założenia projektu:
Wybrana przeze mnie technologia to dobrze mi znane LibGDX, głównym plusem który zaważył na tym wyborze jest możliwość wygenerowania plików jar oraz wersji gry opartej o html5. Początkowo nie planowałem korzystać z drugiej opcji, nie sądziłem, że eksport do web będzie tak łatwy.  

Praca przez pierwsze dni głównie opierała się głównie o tworzenie assetów oraz kodu do ładowania danych z plików XML. Stworzyłem także zalążek muzyki, którą mam zamiar użyć w grze. Mimo, że nigdy nie tworzyłem nic w oprogramowaniu FamiTracker, to jednak udało mi się stworzyć zadowalającą ścieżkę dźwiękową. Poniżej załączam postępy prac:



Autor: megamas o 15:43
Etykiety: gbjam5, itch.io, jam, java, libgdx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Starszy post Strona główna
Subskrybuj: Komentarze do posta (Atom)

O mnie

Geek, (były) NEET oraz 22 letni technik informatyk.
Programista PHP/C++, tłumacz w grupie MadaoWay.
Interesuję się Japonią, gamedevem, papercraftem, mangą, anime.
Fan gier z gatunku RPG i jRPG.

Numer GG: 11610244
AQQ: megamas@aqq.eu
Email: golosz.adrian[at]gmail.com

Archiwum bloga

  • października (1)
  • kwietnia (1)
  • lutego (1)
  • kwietnia (2)

Linki

  • Blog Dirtysqueeze
  • Blog badzmypowazni
  • Konto na Youtube #1
  • Konto na Youtube #2
  • Strona MadaoWay
  • Twitter
Autor obrazów motywu: molotovcoketail. Obsługiwane przez usługę Blogger.